Platyna i złoto Creativity International Awards dla zespołu Hi Brands

Polska agencja otrzymała nagrodę za stworzenie nowej identyfikacji Redd’s i za projekt Hooga.

Jury Creativity International Awards przyznało projektowi nowych opakowań Redd’s platynę w kategorii żywność i napoje. Agencja Hi Brands odebrała również złoto w kategorii koncept za projekt Hooga – łączący grzane wino z duńskim pomysłem na szczęśliwe życie, od którego marka zaczerpnęła swoją nazwę.

Creativity International Awards to jeden z najstarszych niezależnych konkursów branży reklamowej i projektowania graficznego, którego korzenie sięgają lat 70. XX w. Jury konkursu co roku wybiera najlepsze projekty spośród setek propozycji nadesłanych przez agencje i niezależnych projektantów z całego świata.

 
Katarzyna Kacprzak 534 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.