Sześć osób awansuje w kreacji VMLY&R

Robert Antolak awansował na associate creative directora. Pozostałe pięć osób zajęło stanowiska creative group head.

Robert Antolak awansował na associate creative directora w VMLY&R. Z kolei Damian Kitowski, Bartosz Grędysa, Mikołaj Stefański, Adam Caban i Bartek Rutkowski objęli stanowiska creative group head.

Robert Antolak w VMLY&R pracuje od ponad czterech lat. W przeszłości związany był z agencjami DDB, McCann i Ars Thanea. Pracował dla takich marek jak McDonalds, Coca-Cola, Burger King, KFC, Discovery Channel, Samsung, a obecnie opiekuje się markami z Grupy Żywiec i GSK.
 
Damian Kitowski, na co dzień tworzący duet kreatywny z Robertem Antolakiem, z VMLY&R związany jest od blisko czterech lat. Wcześniej pracował w DDB, Tequila i Grandes Kochonos. Na koncie ma projekty zrealizowane m.in. dla takich marek jak: Samsung, EB, Aviva, PLL LOT, Tyskie i Orange. Obecnie pracuje dla marek z Grupy Żywiec i GSK. 
 
Bartosz Grędysa do VML&R dołączył w 2018 r. i od dwóch lat zajmuje się markami Grupy Danone. Wcześniej pracował w 180heartbeats + Jung v. Matt, gdzie należał do zespołu obsługującego Nike. Pracę w reklamie zaczynał w J. Walter Thompson/Parintex w 2005 r. Doświadczenie copywriterskie zdobywał w Euro RSCG (obecnie Havas Warsaw), Grey, BBDO i Young & Rubicam, gdzie współtworzył i realizował kampanie m.in. dla Link4, Lotto, Cheetos, Lay’s, Mercedesa i Danone.
 
Adam Caban z VMLY&R związany jest od października 2018 r. Wcześniej przez trzy lata pracował w 180heartbeats + Jung v. Matt, obsługując Nike i realizując projekty dla HBO czy Canal+. W zespole z Mikołajem Stefańskim odpowiada za komunikację BNP Paribas.
 
Mikołaj Stefański w VMLY&R pracuje od dziewięciu miesięcy. Wcześniej związany był z Grey, FCB Warsaw (obecnie FCB Bridge2Fun), Change (obecnie Change Serviceplan) i DDB & Tribal (obecnie DDB).
 
Bartek Rutkowski w VMLY&R - mimo rocznej przerwy - pracuje łącznie trzy lata. Wcześniej przez dwa lata w branży streetwear współpracował z markami Prosto, Turbokolor, Adidas Originals i Nike. Potem pracował w Ogilvy, VML, Isobar i kilku małych agencjach i powrócił do VMLY&R. Obsługiwał m.in. takie marki jak: Nju Mobile, Finlandia Vodka, Lidl, Orange, Winiary, Play, Skoda, Huawei i Adidas. Od dwóch lat zajmuje się obsługą marki Wyborowa i bierze udział w przetargach prowadzonych przez VMLY&R.
Maciej Florek 2287 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.