Aneta Kręglicka ambasadorką Yoskine

Ambasadorka pojawi się w lutym w kampanii telewizyjnej i prasowej.

Aneta Kręglicka została nową twarzą należącej do Dax Cosmetics marki kosmetyków Yoskine.  - Wizerunek marki Yoskine doskonale współgra z tak wyrazistą osobowością. Aneta Kręglicka jest kobietą o silnym charakterze, z pasją do działania, niebywale angażującą się w to, co robi. Przed nami ważny okres w rozwoju marki - komentuje wybór ambasadorki Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu Dax Cosmetics. Yoskine to luksusowe kosmetyki stworzone we współpracy z japońskimi laboratoriami w Kioto.

Aneta Kręglicka pojawi się w kampanii w telewizji, prasie i internecie. Spoty reklamowe emitowane mają być w największych kanałach telewizyjnych, a kampania prasowa obejmie magazyny, takie jak "Vogue" i "Twój Styl". Planowane są też działania w internecie oraz aktywności PR. Kampania dotyczyć ma kilku linii kosmetyków marki, m.in. Yoskine Imperial, Yoskine Okinawa Green Caviar, Yoskine Tsubaki Slim Body oraz lansowanych nowości. Pierwsza odsłona kampanii nastąpić ma w lutym.

Kreację do kampanii prasowej przygotowuje samodzielnie pracownia graficzna Dax Cosmetics we współpracy z fotografem realizującym sesję Mateuszem Stankiewiczem. Za zakup mediów odpowiada dział marketingu firmy. Całością kampanii kieruje Anna Buczyńska, marketing manager premium brands (Dax Cosmetics). Produkcja spotów TV odbywa się we współpracy z St. Lazare Studio Filmowe i reżyserem Maciejem Żakiem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.