Jak McDonald's zbudował w Gdańsku śnieżną zjeżdżalnię [wideo]

Projekt realizowały agencja DDB Warszawa i studio Papaya Films.

McDonald's Polska w ramach kampanii promującej burger Drwala zbudował w Gdańsku, na Targu Siennym, wysoką na 15 m i długą na 60 m śniegową zjeżdżalnię. Ideą było umożliwienie mieszkańcom Gdańska skorzystanie z zimowych atrakcji. Zjeżdżalnia była dostępna bezpłatnie, przez jeden weekend (30 listopada - 1 grudnia ub.r.), a skorzystało z niej blisko 2,5 tys. osób. Akcję zrealizowały: agencja reklamowa DDB Warszawa oraz studio produkcyjne Papaya Films. Przedstawiciele studia twierdzą, że był to jeden z większych projektów reklamowych realizowanych dotąd w Polsce.

Powstał z tego film reklamowy dla McDonald's Polska.

Maciej Burlikowski 1608 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.