Michał Szczerba senior strategy plannerem w Artegence
Ostatnio pracował w agencji VMLY&R.
Michał Szczerba dołączył do Artegence i jako senior strategy planner odpowiada za większość działań strategicznych dla klientów firmy. Przeszedł z agencji VMLY&R, w której pełnił analogiczną funkcję.
Szczerba z branżą marketingu związany jest od 2006 r. W VMLY&R pracował ponad 3,5 roku. Zajmował się m.in. obsługą takich marek jak: Tic Tac, Żywiec Zdrój, Bahlsen, Adidas Originals, mBank czy 3M na polskim i globalnych rynkach. Wcześniej pełnił stanowisko head of content w MediaCom Warszawa. W Artegence ściśle współpracuje z działem kreacji pod kierownictwem Adama Zdeba.

Maciej Florek
2390 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane