Michał Szczerba senior strategy plannerem w Artegence

Ostatnio pracował w agencji VMLY&R.

Michał Szczerba dołączył do Artegence i jako senior strategy planner odpowiada za większość działań strategicznych dla klientów firmy. Przeszedł z agencji VMLY&R, w której pełnił analogiczną funkcję.

Szczerba z branżą marketingu związany jest od 2006 r. W VMLY&R pracował ponad 3,5 roku. Zajmował się m.in. obsługą takich marek jak: Tic Tac, Żywiec Zdrój, Bahlsen, Adidas Originals, mBank czy 3M na polskim i globalnych rynkach. Wcześniej pełnił stanowisko head of content w MediaCom Warszawa. W Artegence ściśle współpracuje z działem kreacji pod kierownictwem Adama Zdeba.

Maciej Florek 2275 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.