Adam Burak odpowiada za marketing w zarządzie Orlenu

Był dyrektorem marketingu w PZU i Lotosie oraz zastępcą dyrektora marketingu z Enerdze.

PKN Orlen, największy w kraju koncern petrochemiczny, poinformował, że od dzisiaj do zarządu spółki wchodzi Adam Burak, który będzie odpowiadał za obszar komunikacji i marketingu.

Adam Burak w Orlenie pracuje od 2018 r., dotychczas jako dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej. W latach 2017-18 był zastępcą dyrektora marketingu w Grupie Energa, w latach 2016-17 dyrektorem marketingu i komunikacji w Grupie Lotos, a w 2016 r. dyrektorem biura marketingu Grupy PZU.

Karierę zawodową zaczynał w 2008 r. jako dziennikarz Telewizji Polsat.

Maciej Burlikowski 1383 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.