Coca-Cola Energy wchodzi z impetem na rynek amerykański [wideo]
Kampanię marketingową inauguruje spot "Show Up" z udziałem Martina Scorsese i Jonah Hilla wyemitowany podczas Super Bowl.
Quincey zapewnił, że debiut Coke Energy w Stanach Zjednoczonych otrzyma największe możliwe wsparcie marketingowe. Wyemitowany zostanie m.in. 60-sekundowy spot podczas Super Bowl w niedzielę 2 lutego, do udziału w którym marketerowi udało się pozyskać słynnego reżysera Martina Scorsese i komika oraz scenarzystę Jonah Hilla. Za kreację odpowiadała agencja Wieden & Kennedy. W poniedziałek po Super Bowl przewidziana jest akcja samplingowa w 29 głównych miastach Stanów Zjednoczonych we współpracy z Amazonem (program Treasure Truck) i z możliwością zamówienia próbek napoju przy pomocy asystenta głosowego Alexa. Kampania "Show Up" obejmie także media społecznościowe, wideo online, telewizję i OOH.
Coca-Cola inwestuje w szybko rosnącą kategorię: według firmy badawczej Mintel sprzedaż napojów energetycznych i tzw. coffee shots przyniosła w 2018 r. ok. 13,5 miliarda dol., o około 30% więcej niż pięć lat wcześniej. Mintel przewiduje, że rynek będzie nadal rósł.
W zeszłym roku znak towarowy Coca-Cola, pod którym kryją się różne warianty klasycznej coli, zyskał na wartości w handlu detalicznym w skali globalnej o 6%, w dużej mierze za sprawą wersji Zero Sugar. Firma zanotowała wzrost przychodów netto o 16% w ostatnim kwartale ub.r., a o 9% w skali całego roku.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.