Wojtek Walczak strategy directorem w Pleju

Stanął na czele nowego działu strategii w agencji.

Wojtek Walczak objął stanowisko strategy directora w agencji Plej. Obecnie podlega mu dwóch strategy plannerów. Komórka ta raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Pleju. Nowy dział strategii będzie wspierał działania new business oraz business development, jak również bieżące prace dla klientów agencji.

Wojtek Walczak z reklamą związany jest od ponad 16 lat. Karierę rozpoczynał w PZL. Przez ostatnie 8 lat był współwłaścicielem agencji strategicznej Melting Pot, gdzie zarządzał brand consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategiami komunikacji. Pracował dla takich marek jak: Aviva, JBB Bałdyga, Marvipol, Rigips, TVP, Winiary czy Vision Express

Plej to agencja reklamowa oferująca klientom obsługę 360 - od kreacji ATL i BTL, przez digital, social media i web development, po eventy. Obsługuje blisko 30 klientów, m.in.: Play, Energizer, OSM Piątnica, Bank Millennium, Continental, Redbull Mobile, Oriflame czy Wyborowa Pernod Ricard.

Piotr Machul 243 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.