Brodka, Dorociński i Musiał w kampanii Żywca o butelkach zwrotnych [wideo]
Za reżyserię spotu odpowiadał Szymon Pawlik.
Spot promujący akcję będzie emitowany w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie oraz kampanię na nośnikach outdoorowych.
Za strategię i kreację odpowiadają wspólnie 2012 Agency oraz VMLY&R, przy współpracy pod kątem muzycznym i artystycznym z agencją eventową Live. Zakup i planowanie mediów Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Sputnik Studio, za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, a aranż muzyczny utworu "Bring it back" przygotował kompozytor Marcin Macuk.
- Bardzo często myślimy, że nie mamy mocy sprawczej, aby wpłynąć na otaczające nas środowisko - mówi aktor Marcin Dorociński, ambasador akcji "Wielka Zwrotka Ż". - Nic bardziej mylnego. Wystarczy zacząć od kilku niewymagających wielkiego wysiłku czynności, np. oddawania butelek zwrotnych do sklepu. W ten sposób dajemy im drugie życie i wprowadzamy z powrotem do obiegu, w którym mogą krążyć nawet przez pięć lat - przekonuje aktor.
W ramach "Wielkiej Zwrotki Ż" do sklepów biorących udział w akcji bez paragonu można oddawać wszystkie butelki zwrotne Żywca i innych marek producenta. Za każdą butelkę zwróconą bez paragonu sklep wypłaci 0,35 zł (cena sugerowana). Różnica 0,15 zł przeznaczona jest dla sklepu biorącego udział w akcji - m.in. na pokrycie kosztów związanych z magazynowaniem. Lista sklepów, które biorą w niej udział, jest dostępna na stronie internetowej.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.