Brodka, Dorociński i Musiał w kampanii Żywca o butelkach zwrotnych [wideo]

Za reżyserię spotu odpowiadał Szymon Pawlik.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej największy producent piwa w kraju, angażuje się w promowanie oddawania butelek po piwie do recyklingu. W ramach tych działań organizuje akcję "Wielka Zwrotka Ż", w której stara się nakłonić sklepy do przyjmowania butelek po piwie do zwrotu, bez paragonów, a konsumentów - do ich oddawania. Elementem tej akcji będzie także kampania reklamowa, w której wezmą udział znani artyści: Monika Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał.

Spot promujący akcję będzie emitowany w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie oraz kampanię na nośnikach outdoorowych.

Za strategię i kreację odpowiadają wspólnie 2012 Agency oraz VMLY&R, przy współpracy pod kątem muzycznym i artystycznym z agencją eventową Live. Zakup i planowanie mediów Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Sputnik Studio, za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, a aranż muzyczny utworu "Bring it back" przygotował kompozytor Marcin Macuk.

- Bardzo często myślimy, że nie mamy mocy sprawczej, aby wpłynąć na otaczające nas środowisko - mówi aktor Marcin Dorociński, ambasador akcji "Wielka Zwrotka Ż". - Nic bardziej mylnego. Wystarczy zacząć od kilku niewymagających wielkiego wysiłku czynności, np. oddawania butelek zwrotnych do sklepu. W ten sposób dajemy im drugie życie i wprowadzamy z powrotem do obiegu, w którym mogą krążyć nawet przez pięć lat - przekonuje aktor.

W ramach "Wielkiej Zwrotki Ż" do sklepów biorących udział w akcji bez paragonu można oddawać wszystkie butelki zwrotne Żywca i innych marek producenta. Za każdą butelkę zwróconą bez paragonu sklep wypłaci 0,35 zł (cena sugerowana). Różnica 0,15 zł przeznaczona jest dla sklepu biorącego udział w akcji - m.in. na pokrycie kosztów związanych z magazynowaniem. Lista sklepów, które biorą w niej udział, jest dostępna na stronie internetowej.

Maciej Burlikowski 1302 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.