Robert Kubica w kampanii Orlenu o bezpieczeństwie [wideo]

W ramach kampanii pod hasłem "#DobryKierowca" powstały cztery spoty reklamowe.

PKN Orlen, największy w kraju producent i sprzedawca paliw, postanowił zaangażować się reklamowo w promowanie zasad bezpieczeństwa na drogach. W ramach kampanii pod hasłem "#DobryKierowca" powstały cztery spoty reklamowe - o korytarzu życia, jeździe na suwak, pierwszeństwie pieszych przed wejściem na pasy i przestrzeganiu ograniczeń prędkości, w których wystąpił Robert Kubica, kierowca wyścigowy Formuły 1, sponsorowany przez Orlen.  
 
- Dotychczasowa współpraca z jednym z najszybszych kierowców świata przyniosła nam olbrzymie korzyści wizerunkowe i biznesowe. Teraz liczymy na "efekt Kubicy" w wymiarze społecznym - czyli na powszechne przestrzeganie zasad, które Robert prezentuje w naszej kampanii. Liczymy, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach - przekonuje Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy PKN Orlen ds. marketingu.
 
Kampania obejmie telewizję, internet, prasę i outdoor, a potrwa do końca marca br. Za przygotowanie spotu oraz kreacje do kampanii odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising, a planowaniem i zakupem mediów dla Orlenu zajmuje się dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1380 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.