Jakub Bieńkowski group chief digital officerem w grupie MullenLowe

Przez ostatnie 12 lat pracował w Value Media.

Jakub Bieńkowski obejmuje stanowisko group chief digital officera w grupie MullenLowe. Tym samym będzie zajmował najwyższe stanowisko w grupie, jeśli chodzi o zarządzanie i rozwój transformacji cyfrowej zarówno w domu mediowym MullenLowe MediaHub, jak i agencji reklamowej MullenLowe Warsaw. Na stanowisku group chief digital officera będzie raportował bezpośrednio do zarządu firmy.

Główny zakres jego odpowiedzialności dotyczy zarówno wsparcia klientów w zakresie budowania rozwiązań digital, jak również restrukturyzacji i budowania zasobów grupy pod kątem wzmocnienia jej konkurencyjności w obszarze nowych technologii.

Przez ostatnie 12 lat Jakub Bieńkowski pracował w domu mediowym Value Media, piastując w nim w ostatnim okresie funkcję chief operations officera. Bieńkowski pracował m.in. dla marek: PKO BP, L’Oreal, IBM, Asus i Lenovo.

Maciej Florek 2311 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.