Jakub Bieńkowski group chief digital officerem w grupie MullenLowe
Przez ostatnie 12 lat pracował w Value Media.
Jakub Bieńkowski obejmuje stanowisko group chief digital officera w grupie MullenLowe. Tym samym będzie zajmował najwyższe stanowisko w grupie, jeśli chodzi o zarządzanie i rozwój transformacji cyfrowej zarówno w domu mediowym MullenLowe MediaHub, jak i agencji reklamowej MullenLowe Warsaw. Na stanowisku group chief digital officera będzie raportował bezpośrednio do zarządu firmy.
Główny zakres jego odpowiedzialności dotyczy zarówno wsparcia klientów w zakresie budowania rozwiązań digital, jak również restrukturyzacji i budowania zasobów grupy pod kątem wzmocnienia jej konkurencyjności w obszarze nowych technologii.
Przez ostatnie 12 lat Jakub Bieńkowski pracował w domu mediowym Value Media, piastując w nim w ostatnim okresie funkcję chief operations officera. Bieńkowski pracował m.in. dla marek: PKO BP, L’Oreal, IBM, Asus i Lenovo.

Maciej Florek
2382 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane