Beko sponsorem mistrzostw Europy w "League of Legends"

Producent sprzętu AGD angażuje się w e-sport kolejny raz.

Firma Beko, producent sprzętu AGD, drugi rok z rzędu będzie sponsorem mistrzostw Europy w "League of Legends". Według przedstawicieli Beko "League of Legends" to najpopularniejsza gra e-sportowa na świecie. Gra w nią ponad 100 mln  osób. Dzięki temu Beko chce rozwijać swoją inicjatywę "Jedz jak Mistrz", mającą zachęcać dzieci i młodzież do zdrowego odżywiania się na wzór ich sportowych idoli.

- Połączenie naszej flagowej inicjatywy "Jedz jak Mistrz" ze środowiskiem "League of Legends" to sposób na przybliżenie idei zdrowego odżywiania graczom i fanom tej gry z całego świata – mówi Zeynep Yalım Uzun, CMO marki Beko.

- W ramach współpracy z Beko w 2020 r. zaplanowaliśmy stworzenie serii wywiadów "Live Like A Pro" ("Żyj jak Mistrz") z udziałem zespołów LEC, aby podkreślić wagę dobrych nawyków żywieniowych w przygotowaniach profesjonalnych graczy do mistrzostw - mówi Alban Dechelotte, dyrektor ds. sponsoringu i rozwoju biznesu firmy Riot Games, producenta "League of Legends".

Pierwsze mistrzostwa LEC odbyły się w 2013 r. W szczytowym momencie na platformach streamingowych rozgrywki oglądało 850 tys. osób. Beko twierdzi, że przy oglądalności rosnącej według raportów o 40% rocznie współpraca z LEC daje firmie okazję, by dotrzeć do zupełnie nowej grupy demograficznej za pośrednictwem graczy.

Maciej Burlikowski 1276 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.