Verizon opowiada historie prawdziwych użytkowników w oscarowych spotach [wideo]

Operator telekomunikacyjny przygotował też specjalny event w Nowym Jorku promujący technologię 5G.

Verizon wyemituje cztery spoty - dwa 45-sekundowe i dwa 30-sekundowe - podczas transmisji tegorocznej gali rozdania Oscarów w telewizji ABC (uroczystość rozpoczęła się dziś o drugiej w nocy czasu warszawskiego). Bohaterami reklam są rzeczywiste postaci - użytkownicy Verizona: kobieta, u której zdiagnozowano raka, gej szukający lepszego życia po przeprowadzce do Nowego Jorku, imigrant z Angoli mający bliskich w całych Stanach Zjednoczonych i ojciec porozumiewający się z żoną za pomocą wideoczatu podczas choroby syna. We wszystkich opowiadanych przez nich historiach obecny jest operator komórkowy pomagający ludziom zmagać się z problemami i utrzymać łączność z bliskimi. W spotach promowany jest też bezpłatny dostęp dla abonentów do serwisu Disney+. Za kreację reklam odpowiada agencja McCann New York. Jako sponsor gali oscarowej Verizon ma wyłączność w kategorii telekomunikacyjnej.

Strategia wykorzystywania w spotach rzeczywistych użytkowników sieci komórkowej została zapoczątkowana podczas ubiegłorocznej gali oscarowej. Wtedy Verizon pokazał sześć spotów, w tym dwa po hiszpańsku (po raz pierwszy w historii reklam oscarowych bez angielskich napisów).

W tym roku Verizon przygotował też specjalną atrakcję dla nowojorczyków: dzięki przekazowi na żywo poprzez  kamerę 4K 360 stopni będą mogli przenieść się z Times Square wprost na oscarowy "czerwony dywan" w Los Angeles. Użytkownicy telefonów wyposażonych w technologię 5G uzyskają dostęp do wirtualnego portalu, który pozwoli im wybierać, jakie ujęcia z wydarzenia chcą oglądać. Zalety 5G Verizon promował niedawno w spocie emitowanym na Super Bowl, do którego głosu użyczył Harrison Ford. W tej reklamie wykorzystano dokumentalne ujęcia z wypadków i katastrof żywiołowych, by oddać hołd osobom udzielającym pierwszej pomocy.

Mając 118,7 mln abonentów, Verizon jest drugim co do wielkości operatorem telekomunikacyjnym w Stanach Zjednoczonych po AT&T (165,9 mln).

Paweł Piasecki 360 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.