Piotr Pietrzak szefem Newonce.sport.pl
Do Newonce.media przechodzi z Agory, gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego portalu Sport.pl.
- Nasz cel to stworzenie nowej przestrzeni markom, które chcą się pokazać przy sporcie, ale w sposób bardziej lifestyle’owy czy casualowy - mówi Pietrzak.
Piotr Pietrzak karierę zaczynał w agencji Mediathlon, gdzie pracował m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Adidas, Reebok, Telekomunikacja Polska, PGE SA, Bank Zachodni WBK, Castrol, Canal+, BP, Powerade, KIA, Hyundai, Dalkia czy Velux. W 2008 r. jako general manager odpowiedzialny był za stworzenie polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment, zarządzał nim do 2014 r. W latach 2014-2015 był członkiem zarządu i dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału Sportfive (obecnie Lagardere Sports & Entertainment), a w latach 2015-2018 dyrektorem marketingu Nike Poland.
Newonce.sport to najnowszy projekt grupy Newonce.media. Pierwszy miesiąc funkcjonowania ma zamknąć wynikiem ponad 300 tys. unikatowych użytkowników i ponad miliona odsłon. Platformę tworzą serwis internetowy, codzienne pasmo na antenie internetowego Newonce.radio oraz kanały social media.