Martyna Wojciechowska wprowadzi sieć 5G w Playu [wideo]

Zmasowana kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, OOH i prasie.

Trwa wyścig pomiędzy operatorami komórkowymi o to, któremu z nich uda się zgarnąć tzw. premię za pierwszeństwo przy wprowadzaniu nowej generacji sieci 5G w naszym kraju. Operatorzy, nie czekając na przetarg UKE na częstotliwości radiowe do budowy tej sieci, który dopiero się odbędzie, za to wykorzystując już posiadane pasma oraz technologie ich łączenia pozwalające zwiększać przepustowość, informują o wdrażaniu sieci 5G w Polsce. Niedawno Polkomtel, operator sieci Plus, zapowiedział, że do marca uruchomi taką sieć w co najmniej siedmiu miastach w kraju, natomiast P4, operator sieci Play, zapowiedział, że jeszcze w tym miesiącu uruchomi 5G w 16 miastach.

Fioletowy operator jako pierwszy rusza ze zmasowaną kampanią reklamującą 5G. Bohaterką reklam została znana podróżniczka Martyna Wojciechowska. Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, prasie i na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH).

Kreacje reklam dla Playa przygotowuje agencja Grandes Kochonos, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Maciej Burlikowski 1308 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.