Michał Taranta dyrektorem ds. rozwoju digital w TVN Media

Jego obowiązki Havas Media Group przejął Dominik Wałęga.

Michał Taranta zajął stanowisko dyrektora ds. rozwoju digital w Biurze Reklamy TVN Media. Odpowiada m. in. za strategię i wdrożenia zaawansowanych rozwiązań z zakresu adtech, a także za zapewnienie najnowocześniejszych praktyk w obszarze digital. Taranta raportuje bezpośrednio do Agnieszki Gajzler, dyrektor strategii i rozwoju digital.

W 2019 r. Taranta wrócił do Havas Media Group po czterech latach. Wtedy objął stanowisko head of integrated communication i stanął na czele zespołu Task Team. Jego obowiązki w Havas Media przejął Dominik Wałęga, chief digital officer.

Michał Taranta ma 15 lat doświadczenia pracy w mediach. Swoją karierę rozpoczynał w OMD, a następnie współtworzył wyspecjalizowany w obszarze digital zespół Media Contacts (Havas Media Group). Swoją karierę kontynuował w Zenith, gdzie tworzył dział strategii mediowej. Wspierał zespoły w przygotowaniu zarówno strategii, jak i rozwiązań taktycznych, które pozwalały na osiąganie synergii ze zintegrowanych działań w mediach tradycyjnych i cyfrowych.

Maciej Florek 2151 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.