T-Mobile wprowadza abonamenty w modelu "try & buy" [wideo]
Można zrezygnować w ciągu 30 dni, a operator zwróci pełne koszty.
Z takiej formy zakupu będą mogli skorzystać abonenci wybierający zarówno taryfy z telefonami (za: 89, 99 lub 129 zł/mies.), jak i bez nich (za 39, 49 i 59 zł/mies.).
– Jesteśmy pewni jakości naszych usług, najwyższa jakość sieci od zawsze była naszym wyróżnikiem, dlatego nie obawiamy się takiego ruchu – każdemu klientowi pozwalamy teraz samodzielnie przekonać się, jak dobre są nasze usługi, a jeśli nie będzie zadowolony, zwrócimy mu pieniądze – tłumaczy Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska.
Ofertę będzie wspierać szeroko zakrojona kampania reklamowa. Jej kreację przygotowała agencja DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja Digitas (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Maciej Burlikowski
1743 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane