Weronika Mirowska przechodzi z Platige Image do Fundacji Grand Press
Przez prawie rok zajmowała stanowisko business development directora.
– Nie zamierzam całkowicie porzucać filmu i reklamy, której poświęciłam kilkanaście lat zawodowego życia, ale to być może ostatni moment na reakcję wobec tego, co dzieje się z mediami w naszym kraju. Chcę przekonywać ludzi biznesu i fundatorów zagranicznych grantów, że dziennikarze w Polsce potrzebują wsparcia. Będę szukać wszelkich możliwości pozyskiwania finansowania u osób, które wierzą w znaczenie wolności słowa w Polsce.Trzeba uczyć młodych, czym może być prawdziwe dziennikarstwo, przypominać o znaczeniu mediów w demokratycznych społeczeństwach – komentuje Weronika Mirowska.
Mirowska zajmowała się pozyskiwaniem nowych projektów, relacjami z klientami i partnerami Platige Image oraz rozwojem procesów biznesowych. Poprzednio pracowała jako postproduction manager w Film Garden, dyrektor produkcji w ATM FX (ATM Grupa), producent w Badi Badi i Orce oraz CEO w Nano Fx Studios, a przed dołączeniem do zespołu Platige Image w studiu postprodukcyjnym Coloroffon. Zajmowała się koordynacją postprodukcji spotów reklamowych, m.in. dla: BMW, Audi, Orange, Hortexu, Getin Banku, Vectry, Milki czy Nestle. Ma też doświadczenie przy produkcji efektów specjalnych do polskich i zagranicznych filmów fabularnych, m.in. "Trzech Muszkieterów" Sergeia Zhigunowa oraz "The Big Leap" Kristofera Rusa.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.