Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Nagroda przyznawana jest za kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz nowe rozwiązania w obszarze DOOH.
Niestandardową kampanię dla telewizji Fox, promującą serial "Chicago Fire", poświęcony służbom ratowniczym, doceniło jury Digital Signage Awards 2020. Nagroda przyznawana jest za kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz nowe rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. 12 lutego w Amsterdamie nagrodę przedstawicielom Screen Network wręczył Matthiew Davies, dyrektor Digital Signage Awards. W imieniu firmy statuetkę odebrali: Damian Rezner, szef pionu Think DOOH, oraz Michał Kaleta, menedżer ds. rozwoju sieci DOOH. Kampania została zrealizowana przez Screen Network, Mindshare oraz kanał Fox.
W kampanii dla stacji Fox zainstalowany przy 165-metrowej kurtynie LED, umiejscowionej na fasadzie centrum handlowego Plac Unii City Shopping, system kamer oraz mikrofonów stale monitorował drogę przed ekranem, wyszukując pojazdy służb ratunkowych jadących na sygnale. Z chwilą zlokalizowania pojazdu ekran wyświetlał dedykowaną kreację związaną z tematyką serialu "Chicago Fire". Zastosowana w projekcie aplikacja AI, stworzona przez Screen Network wspólnie z firmą Veturai, potrafi wykrywać i klasyfikować pojazdy z 500 m. Akcja specjalna przygotowana została w oparciu o wykorzystanie możliwości sztucznej inteligencji, wizji komputerowej oraz analizy dźwięku w zakresie wykrywania konkretnych pojazdów.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.