Bank BNP Paribas stara się budować markę na pozytywnych emocjach [wideo]

Promuje kredyt gotówkowy bez kosztów prowizji.

BNP Paribas Bank Polska ruszył z drugą odsłoną kampanii reklamowej pod hasłem: "#DOCENIAJnieoceniaj". Stara się w niej podkreślać rolę pozytywnych słów, którymi warto motywować swoich bliskich do działania. W ten sposób bank promuje ofertę kredytu gotówkowego – jak obiecuje – bez kosztów prowizji.

– Wspieramy ludzi w realizacji ich planów i marzeń, przede wszystkim dzięki finansowaniu, którego udzielamy. Jednak warto pamiętać, że do ich powodzenia potrzebne są nie tylko pieniądze, lecz także wiara w siebie i wsparcie otoczenia, a nasza kampania ma o tym skutecznie przypominać – tłumaczy Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w BNP Paribas Bank Polska.

Kampania obejmie: telewizję, internet, w tym media społecznościowe, oraz kina. Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna Publicis Lion, za produkcję filmu reklamowego Papaya Films. Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w internecie przygotowała agencja Point of View.

Maciej Burlikowski 1303 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.