Bank BNP Paribas stara się budować markę na pozytywnych emocjach [wideo]
Promuje kredyt gotówkowy bez kosztów prowizji.
– Wspieramy ludzi w realizacji ich planów i marzeń, przede wszystkim dzięki finansowaniu, którego udzielamy. Jednak warto pamiętać, że do ich powodzenia potrzebne są nie tylko pieniądze, lecz także wiara w siebie i wsparcie otoczenia, a nasza kampania ma o tym skutecznie przypominać – tłumaczy Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w BNP Paribas Bank Polska.
Kampania obejmie: telewizję, internet, w tym media społecznościowe, oraz kina. Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna Publicis Lion, za produkcję filmu reklamowego Papaya Films. Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w internecie przygotowała agencja Point of View.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane