Artur Wójcik dyrektorem zarządzającym ClickAd Interactive

Zastąpił Urszulę Stankiewicz.

Artur Wójcik objął stanowisko dyrektora zarządzającego ClickAd Interactive. Wójcik dołączył do zespołu ClickAd Interactive w czerwcu ubiegłego roku jako new business & strategy director. Ostatnio, przez ponad dwa lata, pracował w OMD jako business strategy director, gdzie prowadził hub UPC (Liberty Global) dla pięciu rynków CEE.

Wójcik wcześniej pracował zarówno po stronie klienta, jako media manager w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank Polska), jak i po stronie agencji mediowych, jako: strategic planning director w MullenLowe MediaHub, P&G group account manager w MediaCom Warszawa, media manager w MediaVest (obecnie Spark Foundry) i The Media Edge (obecnie Wavemaker).

Na stanowisku dyrektora zarządzającego w ClickAd Interactive zastąpił Urszulę Stankiewicz.

Maciej Florek 2121 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.