Spleśniały Whopper w spocie Burger Kinga [wideo]

Tak sieć fast food reklamuje usunięcie konserwantów ze swej flagowej kanapki.

Spot zatytułowany "The Moldy Whopper" pokazuje, co dzieje się z kanapką, gdy pozostawić ją na stole przez miesiąc (dokładnie 34 dni). Jak łatwo się domyślić – pokryje się warstwą pleśni. Spot zaczyna się jak typowa reklama burgera z apetycznymi, hiperrealistycznymi składnikami, ale pod koniec kanapka wygląda tak, że nikt nie chciałby jej wziąć do ręki, a co dopiero do ust. I taki właśnie efekt chciał osiągnąć Burger King. Jak tłumaczy Fernando Machado, szef marketingu Restaurant Brands International, właściciela fastfoodowej marki, reklama ma przypominać konsumentom, że prawdziwe jedzenie – pozbawione sztucznych dodatków – psuje się i jest to jak najbardziej naturalne.

W 45-minutowym spocie wykorzystano jako podkład muzyczny utwór “What a Difference a Day Makes" w wykonaniu Arethy Franklin. Za kreację odpowiada szwedzka agencja Ingo przy współpracy David Miami i Publicisu.

Burger King podaje, że usunął wszelkie sztuczne dodatki z Whoppera na większości rynków europejskich i z około 400 restauracji sieci w Stanach Zjednoczonych; do końca bieżącego roku wszystkie Whoppery podawane w amerykańskich restauracjach mają być wolne od takich dodatków.

Paweł Piasecki 354 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.