Coca-Cola z minimalistyczną kampanią "Feel it"

Za kreację odpowiada agencja Publicis Italy.

W reklamie na czerwonym tle widnieje logo Coca-Coli, a układ liter sugeruje, że jest ono umieszczone na butelce. Samej butelki jednak w ogóle nie widać. Prostemu obrazowi towarzyszy równie prosty slogan: „Poczuj to” ("Feel it"). Na tak minimalistyczne rozwiązania kreatywne mogą sobie pozwolić tylko marki bardzo mocno osadzone w świadomości konsumentów.

Kampania prowadzona będzie na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Skupi się na nośnikach OOH, obejmie także prasę i social media. Twórcami reklamy są Stefano Zanoni (copywriter) i Roberto Ardigò (art director) z Publicis Italy.

Paweł Piasecki 354 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.