VMLY&R i Scholz & Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo

Ma ono umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.

Agencja VMLY&R ogłosiła zawarcie partnerstwa z siecią agencji Scholz & Friends Group. Scholz & Friends Group to należąca do WPP spółka obejmująca niemieckie agencje, takie jak Scholz & Friends, Deepblue Networks, RessourcenReich czy Blumberry.
 
Zatrudniająca niemal 1000 pracowników w czterech lokalizacjach, w Hamburgu, Berlinie, Düsseldorfie i Zurychu, Scholz & Friends Group ma znacząco zwiększyć obecność agencji VMLY&R w Europie i zapewnić sieci lepszą pozycję w Niemczech. Z kolei dzięki aliansowi z VMLY&R Scholz & Friends Group zyska nowe możliwości związane z globalnymi klientami i realizacją planów ekspansji.
 
Obecne usługi Scholz & Friends Group obejmują wszystko od tradycyjnego brand experience i influencer marketingu po public relations, digital media oraz cyfrowe platformy, usługi i produkty. Paleta tych rozwiązań zostanie włączona do strategii Centrum Kompetencji agencji VMLY&R w regionie EMEA.
 
Do klientów Scholz & Friends Group należą m.in.: Unilever, Mondelez, Siemens, Vodafone, Tchibo, Deka Investments, Henkel, RWE i Migros, a także liczne niemieckie stowarzyszenia i ministerstwa Republiki Federalnej Niemiec.
 
Obie sieci grupy WPP, które weszły w partnerstwo, rozpoczęły już aktywną współpracę w zakresie nowych obszarów działalności i integracji klientów.

Katarzyna Kacprzak 398 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.