Fixly.pl z kampanią "Nie kupuj - naprawiaj" [wideo]

Spoty nawiązują do formuły TED Talks.

Fixly w ramach kampanii "Nie kupuj – naprawiaj" realizowanej w internecie, radiu i kinach zachęca do niekupowania nowych urządzeń i przedmiotów, ale do ich naprawiania. Na potrzeby kampanii wyprodukowano serię spotów nawiązujących do formuły TED Talks. Będą one emitowane na Facebooku, w serwisie YouTube i wybranych kinach studyjnych. Dodatkowo kampanię będzie wspierać sponsoring audycji poświęconych naprawianiu i ekologii emitowanych w stacjach radiowych należących do Grupy Agora.

Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii przygotowała agencja Madogz. Serię spotów wyreżyserował Karol Tomaszewski, a zrealizował je dom produkcyjny Vidoq. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Concept.

Maciej Florek 2121 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.