Klienci Wólczanki wystąpili w kampanii marki

W wyborze bohaterów kampanii pomogły social media i program lojalnościowy.

Wólczanka (Vistula Retail Group) rozpoczyna kampanię promującą wiosenną kolekcję. Hasło kampanii brzmi: "#My Wólczanka". Bohaterami kampanii zostali klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego. O ich wyborze decydowała aktywność w publikowaniu treści, częstotliwość zakupów, ale przede wszystkim sympatia, jaką każdy z nich żywi w stosunku do marki.

Koncepcja kreatywna oraz produkcja były realizowane wewnętrznie. Autorką zdjęć jest Agnieszka Rzymek, a filmu Grzegorz Łach.

Maciej Florek 2121 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.