Moliera 2 z kolejną niestandardową akcją OOH [wideo]
Walentynkowy projekt powstał we współpracy z agencją Braughman Group Media.
W walentynki sklep internetowy Moliera 2 (luksusowe marki odzieżowe) wyświetlił na fasadzie budynku Spektrum Tower przy rondzie ONZ niestandardowe życzenia o powierzchni ponad 500 mkw. Reklama w duchu real-time marketing przedstawiała emotikony trzech par oraz hasło "#MiloscUkrzydla”. Powstała we współpracy z agencją Braughman Group Media, z którą marka zrealizowała już niestandardowy projekt - mural w centrum Gdańska - w październiku ub. r.
– Kampania OOH będzie kontynuowana także w kolejnych miesiącach zarówno na siatkach wielkoformatowych, jak i na nośnikach LED. Jest to kontynuacja naszej strategii, w której reklamy OOH odgrywają bardzo ważną rolę – dodała Agnieszka Majczyk.
Komentarze
Artykuły powiązane