Moliera 2 z kolejną niestandardową akcją OOH [wideo]

Walentynkowy projekt powstał we współpracy z agencją Braughman Group Media.

W walentynki sklep internetowy Moliera 2 (luksusowe marki odzieżowe) wyświetlił na fasadzie budynku Spektrum Tower przy rondzie ONZ niestandardowe życzenia o powierzchni ponad 500 mkw. Reklama w duchu real-time marketing przedstawiała emotikony trzech par oraz hasło "#MiloscUkrzydla”. Powstała we współpracy z agencją Braughman Group Media, z którą marka zrealizowała już niestandardowy projekt - mural w centrum Gdańska - w październiku ub. r.

- Cieszy nas bardzo fakt, że reklama w krótkim czasie zyskała bardzo dużą popularność w kanałach social media – powiedziała Agnieszka Majczyk, PR & marketing director Moliera2.com. Akcja walentynkowa jest częścią ogólnopolskiej kampanii OOH, która zasięgiem obejmuje obecnie 8 miast i ponad 15 wielkoformatowych powierzchni.

– Kampania OOH będzie kontynuowana także w kolejnych miesiącach zarówno na siatkach wielkoformatowych, jak i na nośnikach LED. Jest to kontynuacja naszej strategii, w której reklamy OOH odgrywają bardzo ważną rolę – dodała Agnieszka Majczyk. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.