Tesco poszerza asortyment plastrów opatrunkowych za sprawą tweetu

Komentarz użytkownika Twittera, który podzielił się radością ze znalezienia plastra odpowiadającego odcieniowi jego skóry, zyskał ogromną popularność na Tweeterze.

W odpowiedzi na emocjonalny post Dominique'a Apollona z kwietnia ub.r., który "podano dalej" na Twitterze ponad 100 tys. razy, sieć sklepów Tesco wprowadziła w Wielkiej Brytanii trzy różne kolory plastrów opatrunkowych. O zmianie, mającej służyć lepszemu dopasowaniu produktu do różnych odcieni skóry klientów Tesco, firma poinformowała na plakatach. Umieszczono na nich również emocjonalne hasło "About bloody time" (z częściowo zasłoniętym słowem "bloody"), co można przetłumaczyć jako "w samą, do cholery, porę".

Wprowadzenie plastrów odpowiednich dla cery jasnej, mieszanej i ciemnej wsparła wewnętrzna organizacja pracowników BAME at Tesco, działająca na rzecz poszanowania różnorodności i włączania do życia społecznego wszystkich osób. Tesco podkreśla, że podobnej oferty plastrów nie oferuje żaden inny detalista w Wielkiej Brytanii. Za kreację kampanii, obejmującej prasę i nośniki DOOH, odpowiada agencja Bartle Bogle Hegarty London. Reklama pojawiła się po raz pierwszy 24 lutego w dziennikach "Evening Standard" i "Metro".)

 

Paweł Piasecki 354 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.