"Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes" - nowa kampania Zalando [wideo]

W Warszawie, Łodzi, Poznaniu i na Śląsku kreacje nawiązywać mają do lokalnej kultury i gwary oraz stereotypów.

 

Zalando, europejska platforma modowo-lifestyle'owa, promuje wiosenną kolekcję w kampanii "Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes".

Spot reklamowy stworzony został  we współpracy z londyńską agencją Mother i wyreżyserowany przez duet Leila & Damien de Blinkk. Zdjęcia  do kampanii wykonał Tom Craig, a materiały do mediów społecznościowych wyreżyserowane zostały przez Tasha Huanga. Utworem wykorzystanym w spocie reklamowym jest "Salted Caramel Ice-cream" z najnowszego albumu Metronomy. Za adaptację kampanii na polski rynek odpowiedzialny był wewnętrzny zespół Zalando. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare. 

"Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes" to kampania 360°, obejmująca działania w telewizji, kanałach online, mediach społecznościowych, kinie oraz w prasie. W największych miastach w Polsce kampania pojawi się także na nośnikach OOH. W Warszawie, Łodzi, Poznaniu i na Śląsku kreacje nawiązywać mają do lokalnej kultury i gwary oraz stereotypów. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.