Adidas promuje kultowy model buta Superstar [wideo]

Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest globalna agencja marki Johannes Leonardo.

Najnowsza kampania Adidas Originals "Change Is a Team Sport" to - jak deklaruje marketer - hołd złożony wszystkim tym, którzy mają odwagę przekraczać granice i zmieniać historię. W 2020 r. Adidas Originals korzystać będzie z mocy, która drzemie w pracy zespołowej, aby inspirować do pozytywnych zmian lokalne społeczności na całym świecie.

W wyreżyserowanym przez Jonah Hilla spocie, będącym teaserem kampanii, drużyna Adidasa to osoby reprezentujące muzykę, modę, sport i sztuki plastyczne. Do wspólnych zmian zachęcają m.in. Pharrell Williams w roli dyrygenta akademickiego chóru, Paul Pogba, gamer Ninja, projektant Nigo czy skateboardzistka Jenn Soto. Reprezentanci różnych światów i pokoleń spotykają się, aby działać w grupie, podkreślając fakt, że praca zespołowa prowadzi do znaczących zmian.

Kampania jest ogólnoświatowa - lista rynków, na które została przygotowana, jest bardzo obszerna. Obejmuje ona rynek europejski, amerykański i azjatycki. W Polsce spot można zobaczyć w TV, kinie, w serwisach VoD i YouTube. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest globalna agencja marki Johannes Leonardo. Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada MediaCom Warszawa.

Maciej Florek 2121 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.