"Ostatni Twój Weekend" w gronie finalistów 2020 Ad Age A-List & Creativity Awards

Ma szansę na nagrodę w kategorii "Best Work for Good".

"Ostatni Twój Weekend" - projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemakera, Papaya Films i Facebooka dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania "Advertising Age" w kategorii "Best Work for Good".
 
A-List obejmuje wszystkie obszary marketingu i rodzaje agencji, które tworzą globalny obraz branży reklamowej i marketingowej. Redaktorzy "Advertising Age" dokonują swojego wyboru, biorąc pod uwagę szereg czynników, m.in. kreatywność, innowacyjność, wyniki finansowe czy zdolność do budowania biznesów obsługiwanych klientów.
 
Zwycięzców poznamy 14 kwietnia br. podczas gali w Nowym Jorku.

Katarzyna Kacprzak 398 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.