Wiosną TVN i Player wzmocnią ofertę serialową
TVN 7 stawia na reality show. Cel stacji: zdobycie młodego widza.
– Po udanych eksperymentach w minionym roku teraz jeszcze wyraźnie chcemy wzmocnić ofertę programową TVN7 i skierować ją przede wszystkim do młodszej widowni – powiedział Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN i wiceprezes TVN Discovery.
Wyraźnie poszerzono ofertę reality show, seriali i serii paradokumentalnych. Nowością anteny, która ma być lokomotywą wiosennej ramówki, jest polska wersja formatu "Hotel Paradise" (emisja rozpoczęła się 24 lutego, program nadawany będzie od poniedziałku do piątku o godz. 20). Inne nowe propozycje to: "Zakochani po uszy" (3. sezon serialu, poniedziałek-czwartek 19:30), "Ślub od pierwszego wejrzenia" (4. sezon produkcji znanej wcześniej z TVN, emisja od 28 lutego), "Szkoła" (12. sezon dokudramy, przeniesiona z anteny TVN), "19+" (7. sezon dokudramy znanej z anteny TVN).
W ofercie TTV na szczególną uwagę zasługuje polska wersja formatu "Down the road. Zespół w trasie" – z udziałem osób z zespołem Downa, prowadzący Przemek Kossakowski (niedziela, godz. 22:05).
Nowościami serialowymi w ofercie serwisu Player będą m.in. produkcje: "Szadź" (kryminał z udziałem Macieja Stuhra i Aleksandry Popławskiej, w późniejszym terminie pokaże ją też TVN), "Chyłka – rewizja" (3. seria kryminału z Magdaleną Cielecką w roli tytułowej) i "Mały Zgon" (serial kryminalny Canal+ w reżyserii Juliusza Machulskiego).
- Na uwagę zasługuje też nasza oferta sportowa związana przede wszystkim z Eurosportem. Będziemy jedynym nadawcą w Europie, który pokaże całe igrzyska olimpijskie w Tokio, każdą minutę zawodów – deklaruje Katarzyna Kieli, członek rady nadzorczej TVN Discovery oraz prezes i dyrektor zarządzająca Discovery Networks.

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.