RTV Euro AGD współpracuje z e-sportowcami

Sieć handlowa promuje w ten sposób sprzęt komputerowy i akcesoria dla graczy.

Sieć sklepów z elektroniką RTV Euro AGD (Euro-net Sp. z o.o.) przygotowała kampanię reklamową, do której zatrudniła zawodowych graczy komputerowych - zespół o nazwie Emeritos Banditos. W ten sposób, pod hasłem: "Lepiej, jak jest więcej", będzie promować ofertę sprzętu komputerowego i akcesoriów dla graczy.

- Gaming już dawno przestał być niszową rozrywką, a według badań, ponad 60% Polaków to gracze, stąd nasza mocna oferta, adresowana do tej grupy i uwzględniająca jej potrzeby - powiedział Karol Grzegorek, kierownik działu handlowego w RTV Euro AGD.

Emeritos Banditos to Piotr "Izak" Skowyrski, Jarosław "pashaBiceps" Jarząbkowski, Paweł "Saju" Pawelczak, Mateusz "Pago" Pągowski oraz Damian "peVor" Kozioł. Przez tydzień ich treningi i rozgrywki będzie można zobaczyć na ich kanałach na platformie Twitch.tv.

Oprócz komunikacji w kanałach social media, w ramach kampanii przewidziane są także działania w internecie, POS w sklepach i materiały w sieci własnej DOOH. Kampania potrwa do końca marca.

Maciej Burlikowski 1560 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.