Coca-Cola z Local Heroes i Sizeerem [wideo]

Efektem współpracy jest limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów.

Coca-Cola zaprosiła do współpracy Local Heroes - polską markę streetwearową, w efekcie czego  powstała limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, inspirowana hasłem  Express Your Taste. Drugim partnerem projektu jest Sizeer. Wszystkie elementy kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej, która właśnie startuje.  Zainteresowanych udziałem w loterii Coca-Cola zaprasza do sieci salonów Sizeer, gdzie będzie można zobaczyć ubrania i akcesoria, natomiast zgłoszenia do loterii odbywać się mają przez Messengera Coca-Cola.

W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa T-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązywać mają do wizji marek, które zachęcać chcą do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Premiera kolekcji odbyła się 27 lutego 2020 r. na parkingu przy ul. Woronicza. Wówczas na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową. 

Za przygotowanie koncepcji kampanii i kreacji do TV oraz social mediów odpowiadają agencja McCann i dom produkcyjny Lucky Luciano. Agencja LiquidThread zajęła się przygotowaniem bota promocyjnego, kampanii display oraz obsługą kanałów social media. Agencja Fortis odpowiadała za przygotowanie materiałów BTL oraz obsługę promocji konsumenckiej. Dom mediowy MediaCom Warszawa odpowiadał za strategię mediową oraz kontrakty z influencerami. Produkcję eventu marka powierzyła agencji Brave, a działania obejmujące PR, w tym kontakt z mediami i influencerami oraz zaproszenie gości na event – agencji Big Picture. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.