Canal+ świętuje 25-lecie [wideo]

Na jubileusz przygotował kampanię reklamową i ofertę specjalną dla abonentów.

Canal+ (ITI Neovision), operator drugiej po Cyfrowym Polsacie platformy telewizji satelitarnej (ok. 2 mln abonentów), w tym roku obchodzi 25-lecie działalności w Polsce. Z tej okazji przygotował ofertę specjalną (klienci zawierający nowe umowy na pakiety telewizyjne otrzymają 25% rabatu od ceny abonamentu do końca br.). Inną z propozycji jest możliwość obejrzenia jednego filmu VoD w każdy weekend tylko za 1 zł.

Ćwierć wieku operator świętuje także w ramach kampanii reklamowej w telewizji, internecie (m.in. w social mediach), stacjach radiowych i punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Havas Media.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.