CCC rusza z kampanią na pięciu rynkach [wideo]

Łącznie zostało przygotowanych ponad 20 wersji spotów produktowych.

Ruszyła nowa wiosenna kampania marki CCC pod hasłem "CCC Fashion Trends". Kampania będzie prowadzona przez trzy miesiące w mocno digitalowej formie kampanii wideo na YouTube, VoD oraz głównych portalach kobiecych. Dodatkowo wspierana będzie wizerunkową kampanią w kinach oraz komunikacją w salonach CCC w formie digital signage na ekranach LED. Działania mediowe realizowane będą jednocześnie na pięciu rynkach: Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Łącznie zostało przygotowanych ponad 20 wersji spotów produktowych, w których promowany jest również uruchomiony w 2019 r. sklep online. Na dalszym etapie planowana jest również współpraca z licznym gronem influencerów na wszystkich rynkach CCC.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio I Like Photo. Autorem nowoczesnej sesji zdjęciowej jest Łukasz Ziętek, reżyserem spotów Jan Wąż, a choreografię stworzyła Agnieszka Konopka. Za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub. Za stylizacje odpowiada Olga Piekarska i Hartwig Fashion Department.

Maciej Florek 2146 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.