"Przejdźmy na Ty od zera" - namawia Krzysztof Hołowczyc

Znany kierowca rajdowy reklamuje Tyskie 0,0%.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, powiększa jedną ze swoich kluczowych marek Tyskie o wariant bez alkoholu – Tyskie 0,0%. Jego debiut będzie wspierała kampanią reklamową w telewizji, radiu, na outdoorze (OOH) i w kanałach digital, w tym w mediach społecznościowych. Zatrudniono do niej znanego kierowcę rajdowego Krzysztofa Hołowczyca.

Za realizację kampanii odpowiadają agencje: Bardzo, Gong i Tailor Made PR, studia produkcyjne OTO, Shootme, Televisor oraz dom mediowy Zenith. Projekt etykiety nowego wariantu Tyskiego stworzyła agencja BNA.

Maciej Burlikowski 1532 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.