Cord pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR

To 21. firma dołączająca do tego klubu - sekcji Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Agencja muzyczna Cord Warsaw dołączyła do Polskiego Klubu Brandingu, który jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Cord jest pierwszą firmą audio brandingu marek w gronie zrzeszającym najlepsze agencje specjalizujące się w tworzeniu marek i strategii komunikacji.

Do tej pory Polski Klubu Brandingu tworzyło 20 firm zajmujących się obszarami brand design oraz strategii.

- Światowe brandy, począwszy od Coca-Coli przez Néscafe, McDonald’s i ostatnio Mastercard stworzyły swoje muzyczne osobowości. Ludzie cały czas czegoś słuchają, otaczają nas dźwięki - zarówno funkcjonalne, muzyczne i komunikacyjne. Słuch jest naszym pierwszym zmysłem a muzyka wyzwala emocje. Tworzy także dodatkowe punkty styku z konsumentem. Ważny trend zyskał więc głos na forum branży, co mam nadzieję otworzy innych na możliwości jakie daje audio branding  - podkreśla Michał Krajewski, head of music CORD Warsaw.

Cord, agencja zajmująca się superwizją i produkcją muzyki do reklam i filmów oraz brandingiem dźwiękowym (audio branding), wywodzi się z Londynu. Na polskim rynku jest obecna od 2015 roku.

Na zdjęciu powyżej zespół agencji Cord Warsaw, od lewej: Agata Kalinowska - junior music supervisor, Piotr Ćwikliński - music  supervisor, Aneta Kabsa - executive creative director, Mateusz Szmigiero - music supervisor, Michał Krajewski - head of music.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.