LeBron James w kampanii AT&T TV "Famous Mouths" [wideo]

Wygodę korzystania z komend głosowych promuje amerykański koszykarz i inni celebryci, a ściślej mówiąc ich usta.

Najważniejsze usta w kampanii należą do LeBrona Jamesa, koszykarza grającego w zespole Los Angeles Lakers w NBA. Nowy ambasador AT&T podpisał z firmą kilkuletni kontrakt, przewidujący promowanie nowych produktów i usług, w tym udział w nowej kampanii reklamowej AT&T TV. Usługa, mająca łączyć to, co najlepsze w telewizji na żywo ze streamingiem i aplikacjami, ruszyła na rynku amerykańskim 2 marca. Głosowe sterowanie usługą, reklamowane hasłem "Znajdź to, co kochasz, dzięki komendom głosowym", oferowane jest za pomocą Asystenta Google.

W kampanii "Słynne usta" grają także aktor Elijah Wood (znany z "Władcy Pierścieni"), piosenkarka Missy Elliott, Rick Sanchez, główny bohater animowanego serialu "Rick & Morty", oraz Ciasteczkowy Potwór z "Ulicy Sezamkowej". Za kampanię odpowiadają agencje z grupy Omnicom: BBDO, Critical Mass, Dieste i Hearts & Science.

Paweł Piasecki 685 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.