KFC wspiera reklamowo ofertę Original Burgers

Kampania będzie prowadzona głównie w TV i internecie.

KFC przywraca ofertę Original Burgers. Powracają dwa Grandery: Bourbon BBQ Grander i Kentucky Gold Grander. Wraca też opcja wege – Halloumi Burger. Oferta będzie dostępna w sieci KFC przez najbliższe dwa miesiące.

Z tej okazji KFC rozpoczęło też działania reklamowe. W telewizji emitowany będzie 15-sekundowy spot, który będzie podstawą do działań w mediach społecznościowych. Dodatkowo będzie prowadzona również kampania digital (programmatic). Za kreację odpowiada agencja McCann Worldgroup. Media dla KFC planuje i kupuje dom mediowy Media Direction OMD.

Maciej Florek 2275 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.