Byli menedżerowie Codemedia założyli agencję Media Context

Prezesem jest Bartosz Zientek, a wiceprezesem Maciej Rzeżuchowski.

Na polskim rynku powstała nowa agencja mediowa – Media Context. Jej prezesem jest Bartosz Zientek, były group account director Codemedia, a wiceprezesem Maciej Rzeżuchowski, również były group account director w Codemedia. – Chcemy, aby podejście do planowania i obsługi klienta, które wspólnie wypracowaliśmy w poprzedniej agencji i które klienci cenili, było nadal dla nich dostępne. Chcielibyśmy, aby klienci o mniejszych budżetach również mieli dostęp do pełnych kompetencji, jakie oferują agencje mediowe, jednocześnie utrzymując dla nich najwyższy poziom obsługi – deklaruje Bartosz Zientek.

Agencję tworzą m.in. pracownicy upadłego domu mediowego Codemedia. Konkretnych nazwisk założyciele Media Context nie chcieli ujawnić. Nazwy klientów, dla których już pracują, również nie podali. 

Maciej Florek 2121 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.