Małgorzata Kożuchowska promuje markę Lasocki w kampanii CCC [wideo]

Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio Lemon Films.

CCC intensyfikuje działania marketingowe i rozpoczyna kolejną (po Esize.me i Fashion Trends in CCC) kampanię reklamową w nowym sezonie wiosna/lato 2020. Kampania promuje jedną z głównych marek własnych CCC – Lasocki i toczy się pod hasłem "Moje odkrycie". Ambasadorką marki została Małgorzata Kożuchowska.

Kampania realizowana będzie w głównych kanałach TV jako kampania spotowa i sponsoringowa, a także w prasie kobiecej oraz w internecie jako kampania display i wideo. Dodatkowo wspierana będzie komunikacją w salonach CCC w formie plakatów oraz komunikacji digital signage na ekranach LED. Planowane są również intensywne działania w social mediach.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada wewnętrznie dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio Lemon Films. Autorem sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz, a reżyserem spotów Martyna Iwańska. W kampanii za social media odpowiada agencja H2O Creative, a za zakup mediów dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Florek 2275 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.