Artegence rusza z nową platformą dla marki Expander [wideo]

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca kwietnia.

Wystartowała "bajkowa" kampania 360 marki Expander, będąca częścią nowej platformy komunikacyjnej "Kredyty to nasza bajka". Składają się na nią spoty w kinach i internecie, reklamy display, działania w social mediach oraz BTL.

W kampanii będą łącznie wykorzystane cztery 15-sekundowe spoty przedstawiające bohaterów marki oraz cztery 6-sekundowe, będące kontynuacją historii, w której bohaterowie są już "na swoim". Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 31 kwietnia, a pozostałe filmy będą promowane kolejno, do końca roku.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Artegence. Media zaplanował i kupił Spark Foundry.

Maciej Florek 2387 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.