Maciej Skrzypczak i Bart Woźniak zakładają agencję Space Cat Inustries

Będzie specjalizować się w działaniach na TikToku

Ruszyła agencja Space Cat Industries. Założyciele, Maciej Skrzypczak i Bart Woźniak, planują wspieranie marek, agencji i domów mediowych w zakresie realizacji działań na TikToku, współpracy z influencerami, social commerce, a także produkcji audio i wideo. Agencja chce się skupić na tworzeniu kampanii kierowanych do Pokolenia Z.

Space Cat Industries zdążyła już pozyskać dużego klienta z branży rozrywkowej, dla którego będzie realizować działania na TikToku. Uczestniczy także w kilkunastu postępowaniach przetargowych. Strategicznymi inwestorami zostali Maciej Bielicki i Yuri Drabent, wieloletni współpracownicy Macieja Skrzypczaka.

– W Space Cat Industries zawsze będziemy zajmować się najciekawszymi i najszybciej rosnącymi obszarami komunikacji w digitalu. Dzisiaj bez wątpienia takim miejscem jest TikTok – najbardziej dynamicznie rozwijająca się platforma z pogranicza social mediów i rozrywki. Ma ogromny potencjał, z którego polski rynek reklamy dopiero zaczyna zdawać sobie sprawę. Z drugiej strony polscy młodzi twórcy radzą sobie na platformie świetnie. Chcemy pomóc markom, agencjom reklamowym i domom mediowym budować i wprowadzać w życie skuteczne strategie komunikacji z wykorzystaniem tego medium. Jako eksperci od e-commerce i analityki rozwijamy w Polsce także usługi z zakresu social commerce, które – jak pokazują rynki azjatyckie – mają niezwykle silne przełożenie na generowanie sprzedaży, szczególnie wśród Pokolenia Z: odbiorców do 24. roku życia – mówi Maciej Skrzypczak, CEO agencji.
 
 Założyciele Space Cat Industries mają wieloletnie doświadczenie w digital marketingu. CEO agencji Maciej Skrzypczak odpowiada za zarządzanie firmą, rozwój portfolio klientów agencji oraz client service, a także za nawiązywanie partnerstw i kontakty z kluczowymi influencerami. Zaczynał w 2008 r. w agencji Saatchi & Saatchi IS, gdzie zbudował dział social media. Następnie jako jeden z twórców agencji Lubię To przeprowadził ją drogą od start-upu do dojrzałego biznesu, a następnie rozwijał w ramach grupy Dentsu Aegis Network. W latach 2012-2016 Lubię To została dwukrotnie nagrodzona tytułami Agencji Social Media Roku i Agencji Digital Roku w raporcie "Agencje Interaktywne" publikowanym przez magazyn "Media Marketing Polska". W 2017 r. Skrzypczak znalazł się w gronie założycieli agencji marketingu gamingowego Gameset i objął stanowisko CEO. Współpracował z Epic Games, wprowadzając fenomen gamingu, czyli grę "Fortnite", na 17 rynków CEE.
 
Bart Woźniak, managing partner w Space Cat Industries, odpowiada za kompetencje strategiczne, dane i analitykę, a także za zarządzanie operacyjne i finanse. Karierę rozpoczął na University of Southern Denmark, gdzie przez trzy lata wykładał i zarządzał ścieżką edukacyjną Innovation & Business. Równolegle kierował projektami w branży fin-tech w Londynie. W 2014 r. rozpoczął współpracę z funduszem venture capital Nova Founders – pracował w Kuala Lumpur jako head of operations w CompereHero, gdzie m.in. odpowiedzialny był za zarządzanie partnerstwem z Yahoo! i Jobstreet. Po prawie dekadzie za granicą Woźniak wrócił do Polski i zajął się niezależnym doradztwem w zakresie e-commerce oraz budowaniem marek sprzedających bezpośrednio do konsumenta online – Digital Native Brands. Współtworzył agencję marketingu gamingowego Gameset. Ostatnio pomagał influencerom budować własne marki e-commerce, wspierał m.in. Aleksandrę Żuraw przy tworzeniu marki La Grue.

Maciej Florek 2121 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.