Zen i Mastercard wspólnie szukają agencji kreatywnej i mediowej

Zen to polski fintech, który zamierza wejść na rynek z kompleksową ofertą usług finansowych dla małych i średnich przedsiębiorców.

Zen, wspierany przez organizację płatniczą Mastercard, pracuje nad strategią marketingową. Obie firmy wspólnie prowadzą przetarg na agencję kreatywną i mediową, które zrealizują kampanię wprowadzającą pakiet usług Zen na rynek, nie tylko w Polsce ale i w Europie. Agencje mają zostać wybrane do końca marca br., a Mastercard wspiera fintech zarówno na etapie przetargu, jak i przyszłej współpracy z agencjami.

Oferta Zen obejmie m.in. konto bankowe umożliwiające obsługę przelewów krajowych i zagranicznych po korzystnych kursach walutowych, karty płatnicze dla właścicieli i pracowników firmy, a dla przedsiębiorstw z branży e-commerce – obsługę płatności online. Usługi będą oferowane wyłącznie online i za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Premiera tego pakietu usług planowana jest w drugim kwartale br.

- Chcemy być dla fintechów partnerem pierwszego wyboru, obecnym w całym cyklu życia ich produktu – od wsparcia przy projektowaniu produktu, poprzez komunikację i zwiększanie świadomości marki, aż po budowanie lojalności - mówi Jerzy Hołub, dyrektor ds. marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. - Z drugiej strony Mastercard chce się dzielić bogatym doświadczeniem w obszarze wprowadzania na rynek nowych produktów finansowych i płatniczych,  ich odpowiedniego pozycjonowania, budowania świadomości marki oraz mierzenia efektów prowadzonych działań - dodaje.

Maciej Burlikowski 1578 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.