Wilkinson Sword wchodzi do świata e-sportu

Koncepcję kreatywną kampanii oraz działania z influencerami przygotowała agencja TeamPlay.

Startuje digitalowa wizerunkowa kampania marki Wilkinson Sword z udziałem Tomasza "Gimpera" Działowego, Patryka "Rojo" Rojewskiego oraz profesjonalnych graczy – Pawła "Innocenta" Mocka, Daniela "Stompa" Płomińskiego, Michała "Mono" Gabszewicza oraz Mateusza "Kikisa" Szkudlarka. 

To pierwsze działanie marki w świecie e-sportu oraz gamingu. Celem projektu jest nie tylko promocja brandu, ale również łamanie stereotypu gracza oraz rzucenie światła na emocje i wysiłek wkładany w wypracowanie własnego stylu i charakteru.
 
Wilkinson Sword w sześciu spotach przybliża sześć historii popularnych influencerów. Akcja jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej nawiązującej do korzeni marki, której hasło to "Sharpening your style since 1772". Prowadzona jest na kanałach twórców i marki Wilkinson Sword. Koncepcję kreatywną kampanii oraz działania z influencerami przygotowała agencja marketingu e-sportowego TeamPlay. Zakupem mediów zajął się Wavemaker. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Artcore, a za stworzenie konceptu branded conetntu i reżyserię odpowiedzialny jest Marek Spadło.
 
Marka Wilkinson Sword należy do Edgewell Personal Care Poland.
Maciej Florek 2252 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.