Kampania Otomoto w telewizji i online [wideo]

Przesłanie jest proste: z Otomoto unikniesz niepożądanych niespodzianek.

Internetowy serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi będzie się reklamował w telewizji i internecie.

– Nasza kampania tym razem znacznie mniej mówi o produkcie, a bardziej o ludzkich historiach i eksperckim wsparciu dostarczanym przez Otomoto dla każdego poszukującego samochodu. Przesłanie jest proste: z nami unikniesz wielu niepożądanych niespodzianek, zrobisz to z większą kontrolą, bo przecież tego właśnie oczekujesz. I choć nie będziesz mieć 100-proc. pewności, to na końcu być bardziej pewnym po prostu się nie da – mówi Sebastian Starczewski, szef marketingu Otomoto.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

Serwis ogłoszeniowy Otomoto jest prowadzony przez Grupę OLX należącą do południowoafrykańskiej grupy medialno-technologicznej Naspers.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.