Timecode Film Production z animacją promującą 18. Konkurs Chopinowski
Dotrze m.in. do 130 tysięcy subskrybentów kanału Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina na YouTube.
Instytut Fryderyka Chopina. Animacja została zrealizowana w technice 2d z elementami 3d. Jako motyw przewodni wykorzystano plakat tegorocznej edycji, natomiast w warstwie muzycznej finałowy fragment koncertu e-moll Fryderyka Chopina, w wykonaniu Kate Liu – laureatki III nagrody w poprzedniej edycji konkursu.
Dzięki streamingowi 18. Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina będzie miał zasięg globalny. Wszystkie transmisje będzie można śledzić na stronie www.chopin2020.pl oraz na kanale Narodowego Instytutu Chopina na platformie YouTube, który ma ponad 130 tys. Subskrybentów i blisko 70 mln wyświetleń.
Timecode Film Production specjalizuje się w produkcji filmów i animacji do komunikacji marketingowej – w tym spotów reklamowych, form branded content i explainer videos. Od 2017 roku prowadzi własny konkurs dla młodych twórców animacji reklamowych „Timecode Akcja Animacja”.
Komentarze
Artykuły powiązane