Festiwal Cannes Lions z planem awaryjnym w związku z koronawirusem

Festiwal uzgodnił z burmistrzem Cannes i władzami francuskimi alternatywny termin od 26 do 30 października.

Na dzisiaj organizatorzy dorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności w Cannes zakładają, że odbędzie się on w zaplanowanym terminie, czyli od 22 do 26 czerwca br. Jednak Simon Cook, dyrektor zarządzający Cannes Lions, ujawnił, że istnieje plan awaryjny w związku z "ciągłą ewolucją sytuacji globalnej”.

Alternatywny termin od 26 do 30 października, jeśli konieczna będzie zmiana, zostanie ogłoszony nie później niż 15 kwietnia. Termin zgłaszania prac do festiwalu upływa 16 kwietnia.

W poniedziałek o przesunięciu terminu na wrzesień poinformował Advertising Week Europe, który miał odbyć się w Londynie w dniach 16-19 marca. Wcześniej odwołano lub przesunięto m.in. SXSW, Adobe Summit, Google I/O, F8, Creative Week, The One Show oraz targi MIPTV w Cannes.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.