Korolczuk tworzy cztery grupy kreatywne w Grey Group

Pokierują nimi Magdalena Drozdowska, Katarzyna Batogowska, Mirosław Charkot i Łukasz Szyszka.

Jakub Korolczuk, który od lipca 2019 r. pełni funkcję creative chairmana/CEO w Grey Group Poland, przemodelował strukturę grupy.

Korolczuk w Grey Group tworzy cztery grupy kreatywne zarządzane przez creative group heads – Magdalenę Drozdowską, Katarzynę Batogowską, Mirosława Charkota i Łukasza Szyszkę. Każdy creative group head współpracuje z szefem zespołu oddelegowanego do danej części biznesu, a każdy zespół jest tak skonstruowany, aby móc zarówno tworzyć, jak i produkować pomysły najwyższej jakości.

W ramach grupy Grey nowe stanowisko objął Adam Śmiłowski, który jako chief growth officer (CGO) będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i nowych kompetencji w grupie. Joanna Hurda, dotychczasowa regional client service/shopper marketing director, awansuje na stanowisko managing partnera, przez co zwiększa się jej biznesowa odpowiedzialność w pracy dla klientów agencji, w tym europejskiego hubu dla Pepco. Również Michał Krejza awansował na stanowisko managing partnera. Krejza będzie rozwijał współpracę z domami mediowymi z grupy WPP/GroupM. Helena Olecka objęła stanowisko business directora i odpowiada za kluczowych klientów agencji Grey z obszarów ATL/BTL/digital.

Na zdjęciu od lewej: Adam Śmiłowski, chief growth officer, Eduardo Maruri, CEO Grey Europe, Jakub Korolczuk, creative chairman/CEO Grey Group Poland)

 

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.